Австралійський стартап використовує вторинні акумуляторні батареї Nissan Leaf EV
Австралійський стартап Relectrify, що займається технологіями акумуляторів, отримав схвалення Міжнародної електротехнічної комісії на свій продукт для зберігання енергії ReVolve, що відкриває йому шлях до глобального масштабування технології управління на комірковому рівні.
Компанія Relectrify заявляє, що вона є першою у світі після того, як Міжнародна електротехнічна комісія (IEC), що базується у Швейцарії, оголосила, що модульна система зберігання енергії 36 кВт/120 кВт-год була сертифікована як така, що відповідає міжнародним технологічним стандартам та специфічним правилам підключення до електромережі.
Система зберігання енергії ReVolve, яка використовує старі акумуляторні батареї електромобілів Nissan Leaf, оснащена запатентованою технологією управління на рівні комірок Relectrify, що поєднує в собі інтегровану систему управління батареями (BMS) та апаратне рішення інвертора. Гібридна система замінює традиційні BMS та інвертори на єдине електронне рішення, яке дозволяє керувати окремими елементами для генерації сумісного з мережею змінного струму (AC) безпосередньо від акумуляторної батареї.
Компанія Relectrify, що базується в Мельбурні, заявила, що сертифікація IEC – це перший випадок, коли комерційний та промисловий продукт для зберігання енергії, що використовує управління на рівні комірок, був сертифікований відповідно до міжнародно визнаних стандартів IEC. Компанія заявила, що це також перший стаціонарний акумуляторний накопичувач енергії, що використовує перероблені батареї для електромобілів, сертифікований для розгортання в електромережі в Австралії.
Генеральний директор Relectrify Валентин Мюнзель заявив, що сертифікати доводять, що технологія компанії може працювати безпечно і відповідно до світових технологічних стандартів, розчищаючи шлях для постачання технології для інтерактивної роботи з мережею на зростаючих ринках зберігання енергії в Європі та Сполучених Штатах (США).
“ReVolve демонструє, що наша технологія BMS+Inverter відповідає вимогам продуктивності, безпеки та відповідності вимогам енергосистеми, підтримуючи інтеграцію технології в спільні проекти з провідними світовими компаніями-виробниками акумуляторів для житлових, промислових та мережевих застосувань”, – сказав Мюнзель.
Relectrify стверджує, що комбінована технологія управління інвертором і батареєю революціонізує зберігання акумуляторів, збільшуючи термін служби літій-іонної батареї на третину і зменшуючи витрати на силову електроніку на 30% порівняно з традиційними акумуляторними системами.
Технологія, яка може використовуватися в побутових, промислових і мережевих системах зберігання, з новими або вживаними акумуляторами, вже була випробувана в численних технічних пілотних проектах по всьому світу. Директор зі стратегії та трансформації Counties Energy Group Муніс Вегдані заявив, що власник розподільчої мережі тепер розширить впровадження технології зберігання Relectrify, щоб допомогти йому інтегрувати розподілені енергетичні ресурси у більш безпечний, менш витратний та ефективний спосіб.
“Як один з перших користувачів технології BMS+Inverter від Relectrify у пілотній програмі для мережевої акумуляторної системи, ми раді бачити, що команда Relectrify отримала сертифікат для підключення до мережі”, – сказав він. “Ми з нетерпінням чекаємо на впровадження цієї технології в Новій Зеландії в цьому році”.
Сертифікація IEC відбулася всього через кілька тижнів після того, як Relectrify заручилася фінансовою підтримкою групи великих міжнародних компаній, в тому числі венчурного підрозділу японського автовиробника Toyota.