Податкові пільги для гібридних СЕС + BESS в США
Податкові пільги, що стимулюють розгортання системи акумулювання енергії, обмежені в своєму застосуванні, так як вони вимагають, щоб система працювала в парі з сонячною енергією. Крім того, вимоги до отримання податкових пільг не завжди узгоджуються з досягненнями в області акумуляторних технологій і / або проектування систем.
Періодичні перебої електроенергії – одна з найсерйозніших проблем, що перешкоджають більш широкому використанню енергії з відновлюваних джерел енергії, таких як вітер і сонце. Акумуляторні системи зберігання енергії ( «BESS») можуть зменшити неприємності, пов’язані з перебоями в роботі, і будуть грати життєво важливу роль в переході на переважно поновлювані джерела енергії. Однак системи BESS не отримали таких же податкових пільг, як вітряні і сонячні електростанції. Навпаки, розгортання систем накопичення енергії отримало податкові пільги тільки в тому випадку, якщо вони були включені до складу сонячної електростанції.
Федеральний інвестиційний податковий кредит
Податкова пільга на інвестиції в енергію (ITC) має життєво важливе значення для зростання сонячної енергетики, а також в обмежених випадках допомагає в розгортанні систем накопичення енергії. ITC, доступний в розділі 48 Податкового кодексу, передбачає відрахування певного відсотка витрат на установку сонячної електростанції з федеральних податків власника / інвестора. ITC зазвичай застосовується до «собівартості сонячної електростанції», яка визначається як підключене устаткування, яке безпосередньо виробляє електрику з сонячної енергії (тобто «генеруюча собівартість»). У правилах уточнюється, що собівартість на сонячну енергії включаетв себе систему накопичення енергії, проте ці правила також обмежують доступність ITC для систем накопичення енергії при певних обставинах.
Для проектів комунального масштабу ITC доступний, коли сонячна електростанція і система накопичення енергії, таке як BESS, мають одного і того ж власника, розташовані на одному і тому ж місці, встановлюються одночасно, вводяться в експлуатацію в один і той же день, і на них поширюється один і той же договір про введення в експлуатації. Однак в тій мірі, в якій факти і обставини конкретного проекту не відповідають вищезгаданим критеріям, ITC може бути скор щодо системи накопичення енергії. Наприклад, на доступність ITC можуть впливати наступні фактори:
1. Місце установки – Установка системи накопичення енергії на стороні ел. лічильника може не кваліфікуватися ITC, як система energy storage не може вважатися “генеруючим властивістю”.
2. Зарядка – якщо система зберігання енергії заряджається більш ніж на 25% від мережі або комунального підприємства, відмінного від сонячної електростанції, то тоді ITC недоступний. Якщо сонячна електростанція заряджає 75% або більше, система зберігання енергії буде розглядатися як обладнання подвійного призначення, і буде дозволено скорочення ITC.
3. Терміни установки – система зберігання енергії, встановлена через рік після того, як первісна сонячна електростанція визнана відповідним вимогам ITC. Однак IRS не підтвердило, чи можна додати систему energy storage до попередніх його сонячним електростанціям і все ж може отримати ITC. Це може обмежити можливість додавання систем накопичення енергії до більш старим генеруючим об’єктам.
4. Право власності на сонячну і енергетичну власність – ідентично власнику сонячної електростанції і системи накопичення енергії говорять на користь доступності ITC.
Як описано вище, щоб скористатися перевагами ITC при фінансуванні проекту накопичення енергії, BESS повинні бути включені в сонячну установку.
Звільнення від податку на нерухомість в Каліфорнії
За аналогією з ITC зберігання може бути звільнено від податку на нерухомість, якщо BESS є частиною сонячної установки. У відповідності до Пропозиції 13, в Каліфорнії діє система податку на нерухомість, заснована на вартості придбання, а не система, заснована на ринковій вартості, яка вимагає, щоб податок на нерухомість стягувався щорічно, виходячи з вартості нерухомого майна за базовий рік (включаючи споруди і прикріплені до них пристосування). Вартість базового року визначається в момент зміни власника (наприклад, придбання) або завершення нового будівництва. Щорічне збільшення вартості нерухомого майна до базового року обмежується не більше ніж 2ма відсотками, за винятком випадків, коли майно змінює право власності або зазнає нове будівництво.
Однак схвалене виборцями Пропозиція 7 передбачає виключення з податку на майно «будівництво або додавання будь-якої активної сонячної енергетичної системи» (Cal. Const., Стаття XIII A, subd. (C) (1)). «Активна сонячна енергетична система» – це система, яка використовує сонячну енергію для виробництва електроенергії і включає в себе накопичувальні пристрої, обладнання для кондиціонування енергії, передавальне обладнання та деталі, пов’язані з функціонуванням цих елементів. Однак тільки обладнання, що використовувалося до, але не включаючи, етапу передачі або використання електроенергії, вважається частиною активної сонячної енергетичної системи і, отже, підлягає виключенню. Як правило, заключний етап вироблення електроенергії в системі комунального обслуговування зазвичай являє собою «підвищує» трансформатор, «де вихідна напруга підвищується, щоб відповідати вимогам до напруги передавальної мережі» (Керівництво по активним сонячним енергетичним системам для виключення нового будівництва). Таким чином, сховище, розгорнуте до кінцевого підвищувального трансформатора на місцевій підстанції включно, буде вважатися частиною активної сонячної енергетичної системи і підлягає виключенню.
Це може скоро змінитися. В бюлетенях для голосування в листопаді 2020 року передбачена міра, яка внесе поправки до Конституції Каліфорнії, щоб дозволити переоцінку комерційної та промислової нерухомості не рідше одного разу на три роки за поточною справедливою ринковою вартістю власності, а не за вартістю «базового року», як описано вище. Ненавмисно цей захід, ймовірно, вплине на сонячні установки, які часто розташовані на території, призначеної для комерційного і промислового використання. Передбачаючи це питання, С. 364, який забезпечить звільнення деяких систем сонячної енергії комунальних підприємств від податку на майно, якщо виборці схвалить цей захід голосування, був прийнятий і відправлений на затвердження губернатору. Залишається неясним, чи витримає цей закон в разі його затвердження судовий розгляд.
Як бачите, податкові пільги, які спонукають до розгортання накопичувачів енергії, обмежені в своєму застосуванні розробкою в тандемі з сонячною установкою. Однак вимоги для отримання податкових пільг можуть не відповідати прогресу в технологіях і / або конструкціях для зберігання енергії.