Нікель-цинкові акумуляторні системи з воднем, зарядка електромобілів
ZincFive, розробник нікель-цинкових акумуляторів, виходить на ринок електромобілів і мікромереж завдяки новим партнерським відносинам з Kaizen Clean Energy (KCE), розробником водню, і Advanced Power & Energy, розробником систем швидкої зарядки постійного струму (DC) для електромобілів.
ZincFive використовуватиме свої системи зберігання енергії ємністю від 37 кВт-год до 39 кВт-год для постачання нікель-цинкових систем безперебійного живлення (ДБЖ) для водневих генераторів KCE, які використовують паливні елементи PowerCell. Ці системи поєднують в собі модульну водневу заправку та зарядку електромобілів на одній станції, задовольняючи нові ринки чистого палива.
Акумулятори комерційного та промислового класу компанії використовують нікель-цинковий хімічний склад і водний електроліт на основі гідроксиду калію, що робить їх придатними для роботи в діапазоні температур від 68 до 95 градусів.
“ZincFive і KCE тісно співпрацювали над розробкою рішення для мікромереж, яке забезпечує виняткову цінність для наших клієнтів”, – сказав Роберт Мейні, співзасновник KCE. “Використовуючи досвід ZincFive в інтеграції акумуляторних технологій, ми прискорили наші цикли навчання і спростили наш шлях до ринку. Ми з нетерпінням чекаємо на введення в експлуатацію нашої першої системи з нашим клієнтом Zeem у травні”.
ZincFive також постачає свої системи негайного живлення для пілотного проекту станції швидкої зарядки постійного струму компанії Advanced Power & Energy, розташованої в Грінвіллі, штат Пенсильванія. Партнер розробляє комерційні станції швидкої зарядки постійного струму потужністю від 120 кВт до 4 МВт. Для проекту вводяться в експлуатацію три силові шафи AP&E з батареями ZincFive потужністю 240 кВт, повідомив Тім Хайселл, головний виконавчий директор ZincFive, в інтерв’ю журналу pv magazine USA.
“Майданчик для швидкої зарядки постійним струмом розташований поблизу двох коридорів для електромобілів, визначених Міністерством транспорту штату Пенсильванія, поруч з перехрестям автомагістралей 79 і 80”, – сказав Джордж Булік, президент Advanced Power & Energy, в інтерв’ю журналу pv magazine USA.