Умови повернення
УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ
У відповідності з законодавством України, а саме Закону України «Про захист прав споживачів», існує дві ситуації обміну або повернення придбаного товару:
1. У разі придбання товару неналежної якості;
2. У разі придбання товару належної якості, але він вам не підійшов.
1. Придбання товару неналежної якості: Згідно ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» при виявленні істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару протягом гарантійного терміну споживач має право на заміну товару, рішення приймається після проведення сертифікованої експертизи(торгова промислова палата).
Істотним недоліком, згідно п. 12 ст. 1 Закону України «Про захист прав споживачів», вважається недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника, після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому має хоча б один з таких ознак:
- Він взагалі не може бути усунутий;
- На його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
- Він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено в договорі.
При необхідності перевірки якості товару може бути проведена експертиза авторизованим виробником Сервісним Центром, в процесі якої встановлюється факт порушення споживачем гарантійних умов експлуатації товару. Відповідно до п. 4 ст. 17 Закону України «Про захист прав споживачів» експертиза організовується протягом чотирнадцяти днів.
2. Придбання товару належної якості: Згідно ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі, замінити товар належної якості на аналогічний, якщо товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором або не може бути використаний за призначенням, але за умови якщо товар не використовувався і збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, заводська упаковка, документи.
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари, або одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або обміняти товар на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.
При поверненні грошей розрахунки із споживачем проводяться виходячи з вартості товару на момент його придбання споживачем. Гроші повертаються в день пред’явлення вимоги, а в разі неможливості повернення грошей – не пізніше ніж протягом семи днів. Вимоги споживача розглядаються тільки після пред’явлення товарного чека, що підтверджує покупку, повної комплектації товару, заводський упаковки, на якій є штрих код, гарантійного талона, а в разі придбання товару неналежної якості – при наявності акта (з круглою печаткою) авторизованого виробником Сервісного Центру з фіксацією факту про наявність «істотного недоліку» у придбаного товару.
Заміна товару або повернення грошей можливий тільки при дотриманні всіх умов і процедур.
Вам буде відмовлено в заміні товару або повернення грошей, якщо:
- З моменту придбання товару, що не має суттєвих недоліків, пройшло більше 14 днів;
- Товар, що не має суттєвих недоліків, не є новим, тобто був у використанні;
- При перевірці якості товару виявлені ознаки стороннього втручання (розкриття, спроба ремонту) або порушені інші умови гарантійного обслуговування;
- Відсутній документ, що підтверджує факт покупки товару, або гарантійний талон, повна комплектація товару.
Ми вирішуємо всі питання обміну і повернення максимально швидко, ефективно, з лояльним підходом до кожного клієнта!