Главная > Новини > CATL презентувала батарею для електромобілів, що дозволяє проїхати 400 км на 10-хвилинній зарядці

CATL презентувала батарею для електромобілів, що дозволяє проїхати 400 км на 10-хвилинній зарядці

Китайський лідер акумуляторної індустрії Contemporary Amperex Technology (CATL) анонсував нову акумуляторну батарею для електромобілів, яка, як повідомляється, дозволяє їздити на великі відстані на швидкій, десятихвилинній зарядці. Компанія очікує, що масове виробництво розпочнеться до кінця цього року, а транспортні засоби, оснащені цією батареєю, будуть доступні в першому кварталі 2024 року.

Компанія CATL анонсувала нову літій-залізо-фосфатну (LFP) батарею для електромобілів, яка швидко заряджається і здатна проїхати 400 км на 10-хвилинній зарядці.

Китайський виробник акумуляторів заявив, що батарея Shenxing дозволяє проїхати 700 км на повному заряді. За словами компанії, цей рівень продуктивності є першим для батареї з вихідною потужністю, що в чотири рази перевищує номінальну потужність в ампер-годинах при максимальному струмі (4C).

Функції безпеки включають модернізований електроліт, сепаратор із захисним покриттям і алгоритми регулювання температури.

За кімнатної температури батарея заряджається до 80% за 10 хвилин. У холодну погоду, коли температура сягає -10 C, технологія контролю температури швидко нагріває елементи до оптимального робочого діапазону, забезпечуючи заряд від 0 до 80% за 30 хвилин.

Компанія також заявила, що технологія акумулятора забезпечує швидке вилучення іонів літію і швидку реакцію на сигнали зарядки, включаючи інноваційну технологію графіту, яка покращила швидкість інтеркаляції іонів літію шляхом модифікації властивостей поверхні графіту для збільшення каналів інтеркаляції, скорочення інтеркаляційних відстаней і зменшення опору.

Крім того, формула електроліту зменшує в’язкість електроліту для покращення провідності, а тонша плівка міжфазного твердого електроліту (SEI) також зменшує опір руху літій-іонів.

“Модернізований електроліт і сепаратор з високонадійним покриттям використовуються для забезпечення подвійного захисту батареї Shenxing, – йдеться в заяві виробника. “Регулюючи глобальне температурне поле всередині елементів за допомогою інтелектуальних алгоритмів, CATL створила систему тестування несправностей в режимі реального часу, яка може вирішити проблеми, що виникають при швидкій заправці, забезпечуючи високий рівень безпеки для батареї Shenxing”.

У квітні CATL представила нову технологію надвисокоенергетичних акумуляторів, спочатку призначених для авіації, а також автомобільну батарею, що перебуває в стадії розробки. Так звана “конденсована батарея”, тип напівтвердого продукту з конденсованим електролітом і новими матеріалами анода і сепаратора, матиме щільність енергії до 500 Вт-год/кг.

У 2021 році CATL випустила своє перше покоління натрій-іонних акумуляторів з щільністю енергії 160 Вт-год/кг і пообіцяла збільшити її до 200 Вт-год/кг у наступному поколінні.

У 2022 році CATL представила батарею Qilin, третє покоління своєї технології cell-to-pack, яка претендує на найвищий рівень інтеграції на сьогоднішній день. З рекордною ефективністю використання об’єму 72% і щільністю енергії до 255 Вт-год/кг, Qilin, як повідомляється, здатна забезпечити запас ходу понад 1 000 км, що еквівалентно п’ятихвилинному гарячому запуску і десятихвилинній зарядці для досягнення 10-80% заряду.

У 2022 році китайський виробник акумуляторів виробив 37% світових акумуляторів для електромобілів та 43,4% акумуляторів для зберігання енергії загальним обсягом 289 ГВт-год.

 

Надіслати заявку