Компанія Smartville отримала 5,9 млн доларів від Міністерства енергетики США на розширення програми зі створення батарей другого терміну служби.
До 2021 року світові продажі електромобілів досягнуть 16 мільйонів одиниць, що свідчить про прискорення попиту, повідомляє Міжнародне енергетичне агентство. Перехід на транспортну енергію тільки почався.
Більшість батарей, знятих з електромобілів, зберігають близько 70% своєї ємності, каже компанія Smartville, що розташована в Сан-Дієго, зазначаючи, що це робить їх ідеальним кандидатом для використання в другому житті. Саме цю можливість і прагне використати Smartville, перепрофілюючи батареї EV у мережеві накопичувачі енергії для зберігання відновлюваної енергії.
“Наш продукт для зберігання енергії другого терміну служби перепрофілює батареї EV для надійного зберігання енергії від сонця і вітру”, – сказав Антоні Тонг, головний виконавчий директор Smartville. “У результаті система може стійко живити наші спільноти, зменшуючи нашу залежність від зовнішніх джерел енергії”.
Компанія оголосила про отримання гранту в розмірі $5,9 млн від Міністерства енергетики США для розширення масштабів цієї послуги. Грант став частиною пакету фінансування в розмірі 75 мільйонів доларів, наданого в рамках двопартійного закону про інфраструктуру, який виділив загалом 10 проєктів, що сприяють просуванню зусиль з переробки та повторного використання батарей електромобілів.
Продукт MOAB компанії Smartville може вміщати від шести до 10 акумуляторних батарей номінальною ємністю від 200 до 500 кВтг. Запатентований компанією набір програмних, апаратних і діагностичних засобів поставляється з гарантією продуктивності для стаціонарних систем зберігання, які обслуговують підприємства і комунальні служби.
“Ми рано зрозуміли, що єдиний спосіб виростити реальний ринок для такого типу технологій – це мати змогу дати абсолютну гарантію або гарантувати продуктивність”, – каже Майк Феррі, президент компанії Smartville. “Ми перевірили нашу технологію, використовуючи батарейні модулі, отримані шляхом розбирання акумуляторних блоків EV, і провели циклічні випробування модулів з різними хімічними характеристиками від різних автовиробників. У результаті у нас тепер є програмне і апаратне забезпечення, яке може використовувати батареї з різним технічним станом в одній системі, і ми можемо покращувати загальний стан системи з плином часу”.
Феррі сказав, що Smartville бачить переваги в тому, щоб зосередитися на повторному використанні батарейних блоків, а не на розбиранні та повторному використанні батарейних модулів. За словами представників компанії, трудовитрати і вартість демонтажу є непомірно високими при досягненні масштабів мега- або гігават-годин.
Smartville заявила, що використовуватиме кошти Міністерства енергетики для прискорення комерціалізації свого продукту для повторного використання. Спочатку компанія планує отримати UL-сертифікацію технології, а потім здійснити демонстраційний проєкт потужністю 4 МВт-год. У рамках пілотного проєкту перероблені батареї будуть розміщені на наявній електростанції в центральній Каліфорнії в одному з неблагополучних районів.
Компанію Smartville було створено на базі Каліфорнійського університету в Сан-Дієго, отримавши державний кредит у розмірі 2 млн. доларів США за програмою “Агентство перспективних дослідницьких проектів – енергетика”. Компанія заявила, що наприкінці другого кварталу вона встановить ще один прототип системи в компанії Southern Company. Хоча у Smartville є й інші проєкти, що перебувають на ранній стадії розробки, наступного року компанія зосередиться на сертифікації, комерціалізації та розширенні виробництва.