Mobility House завершує будівництво першої у Франції системи накопичення енергії другорядних автомобільних АКБ.
Консорціум, очолюваний The Mobility House, встановив свою першу систему накопичення енергії, що містить як старі, так і нові батареї Renault ZOE у Франції, тим самим розширивши мережу таких систем в Європі.
Прем’єра стала можливою завдяки мюнхенської компанії The Mobility House, яка спеціалізується на використанні вторинних АКБ і додатків для підключення транспортних засобів до електромережі.
Разом зі своїми партнерами Mobilize, яка належить групі Renault, Banque des Territoires і Фонду модернізації екологічного транспорту, яким керує інвестиційний менеджер Деметер, вони створили систему накопичення енергії потужністю 4,7 МВт на заводі філії Renault в м Дуе, Франція.
З цієї потужності 4 МВт попередньо кваліфіковані для участі в первинному ринку керуючої електроенергії. Mobility House заявляє, що цей проект допоміг збільшити загальну ємність автомобільних АКБ, які він використовує для ринку керуючої енергії у Франції, Нідерландах і Німеччині, до 33 МВт.
Система накопичення енергії Renault складається не тільки з відпрацьованих автомобільних акумуляторів, але і з нових акумуляторів. Виробники автомобілів зобов’язані мати в наявності певна кількість АКБ для заміни. Однак, оскільки їх важко зберігати, одним з рішень є їх інтеграція в пристрої зберігання. Для досягнення оптимального рівня заряду вони мінімально заряджаються і розряджаються.
«Ми успішно працюємо над інтеграцією і маркетингом акумуляторів для електромобілів на ринку електроенергії з 2014 року і вже активні на різних європейських ринках і в США», – сказав Роберт Хіенц, генеральний директор The Mobility House. «З інтеграцією системи накопичення енергії на ринок потужностей, як зараз у Франції, ми знову розширюємо наш технологічний спектр за допомогою інноваційного додатки».
Система використовується в якості джерела доходу в короткостроковій торгівлі і на ринку первинних контрольних резервів. Компанія пояснила, що хоча він і є стаціонарним, він допоможе The Mobility House і іншим партнерам в подальшому розвитку технологічного наріжного каменю для мобільних додатків зберігання даних, т. Е. Від транспортного засобу до електромережі. Mobility House працює над інтелектуальною системою зарядки і управління енергоспоживанням ChargePilot з 2016 року, яка також використовувалася на об’єкті.
«Інтелектуальне управління системами накопичення енергії – важливий крок для інтеграції електромобілів в енергосистему», – сказала Ясмін Ассеф, директор програми енергетичних послуг Mobilize. «Той факт, що ми зараз беремо активну участь на французькому ринку потужності за допомогою технології The Mobility House, є великим і важливим кроком. Завдяки таким проектам ми розкриваємо неймовірний потенціал майбутнього, який не тільки стимулює енергетичний перехід, але також сприяє стабільності енергосистеми і приносить дохід за рахунок автомобільних акумуляторів. Безпрограшна ситуація ».